3 september – Infoloket Gent

Op dinsdag 3 september organiseert de Vlaamse Auteursvereniging in samenwerking met de beheersvennootschap deAuteurs van 14u tot 18u een infoloket in het Poëziecentrum in Gent (Vrijdagmarkt 36).

Tijdens het infoloket behandelen we individuele vragen van onze leden in een persoonlijk gesprek. Concreet kunt u er terecht voor:

• individueel juridisch advies,
  • informatie over de fiscale regeling voor auteursrechten,
  • nalezen van contracten,
  • informatie over de beheersvennootschap deAuteurs

Maar ook meer algemene vragen zijn welkom: onze medewerkers zullen tijd maken om onze auteurs in hun individuele situatie bij te staan.

Hoe gaat het praktisch in zijn werk? Met het oog op de kwaliteit van de gesprekken willen we u vragen:

vóór 30 augustus in te schrijven via natalie@auteursvereniging.be. We contacteren u kort nadien om samen het precieze uur van afspraak vast te leggen.
bij aanmelding aan te geven welke vragen u wilt stellen en relevante documenten per mail door te sturen, zodat onze medewerkers zich grondig kunnen voorbereiden.